خوب سیب زمینی برای بیماران بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران مبتلا به دیابت سیب زمینی است که توسط بسیاری از مردم به علت طعم خوب آن را دوست داشت، اشکال آشنا ترین سیب زمینی چیپس است، آن محبوب در سراسر جهان است. جای تعجب نیست که بیمار به بیماری کلیوی می خواهند بدانند که آیا آنها می توانند آن را بخورم یا نه. سپس سیب زمینی خوب برای بیمار بیماری کلیه با سطح کراتینین بالا است؟

در واقع، چه یک فرد می تواند آن را بخورم یا نه باید در شرایط بیماری آنها بستگی دارد. از آنجا که این میوه سرشار از پتاسیم است، بنابراین بیمار باید با توجه به آن پرداخت.

در مراحل اولیه، ادرار بیماران معمولا طبیعی است، بنابراین زباله، آب اضافی و سم را می توان با تخلیه ادرار. بنابراین افرادی که در این مرحله می تواند مانند یک فرد عادی غذا خوردن، به طوری که آنها می توانند سیب زمینی بخورند، اما آنها باید سیب زمینی سرخ شده که ممکن است حجم کار به کلیه اضافه اجتناب کنند.

پس از این بیماری به نارسایی کلیه ایجاد شود، مردم ممکن است باید دیالیز کنند. برای افراد مبتلا به کم پتاسیم و یا تحت دیالیز صفاقی، آنها باید برخی از آنها را که می تواند کمک به افزایش سطح پتاسیمthe بخورند. اما برای افراد مبتلا به ادرار کردن غیر طبیعی و یا در همودیالیز، آنها باید به جلوگیری از آن را بخورم، چرا که این افراد آسان برای دریافت سطح پتاسیم بالا است.

علاوه بر این، سیب زمینی بالا در نشاسته، که ممکن است سطح قند خون بالا القا، بنابراین برای بیماران مبتلا به دیابت و یا قند خون بالا، آنها نیز باید به جلوگیری از آن را بخورم می باشد.

Theفوق برخی از اطلاعات در مورد اینکه آیا بیمار می تواند بیماری کلیوی سیب زمینی یا نه خوردن، امید آن می تواند کمک بهa تصمیم گیری درست شما را. اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی کلیه و یا درمان، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است.





:: برچسب‌ها: CKD رژیم غذایی,بیماری های کلیه,کلیه رژیم غذایی شکست ,
:: بازدید از این مطلب : 7047
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: